Hur är egentligen Smilla och vad har ni för tips?

 Hola,Hello,Bonjor,Hej,Sveiki, Szia!

Jag (Cassie) tänkte göra ett smyg inlägg här medan Smilla är borta i Cypern. Ni kanske undrar när hon gör en ny video eller uppdaterar sin blogg igen? Ja det kan jag svara på. Hon kommer typ hem Måndag tror jag, så hon bloggar säkert någon dag efter hon är hemma. Sen vet jag att många av er gillar hennes videos på Youtube, själv gör jag det oxå. Varje gång jag ser en video brukar jag alltid smsa/ringa och säga gör en till video dem är så bra! 

Jag tänkte för det första börja med är att jag har fått några kommentarer på min instagram om att folk har frågat ’‘hur är Smilla egentligen?’’ 

Ja du, hur är Smilla min lilla Gorilla? Hon är inte alls en dryg människa eller otrevlig som säkert någon av er som är hater är och tror. Smilla är snäll,glad,hjälpsam,rolig mm person. Ofta när jag är med henne så är vi båda super hyper och bara flummar runt eller skrattar massor. Kan rabbla upp minns 1000 saker som är bra med henne.  Så nu vet ni det, HON ÄR SNÄLL, INGE FARLIG. 

Sen juste när jag höll på att kolla hennes Instagram såg jag att flera av er önskar er att hon gör speciella videos. Kommentera här nere på tips ni vill hon kanske kan göra i hennes video så kan jag säga till henne så kanske det kommer! 

Det var allt från mig, Kram på er! 

//Cassie 

Följ mig på instagram @cassielassiee

Älskar dig Smilla, du betyder allt för mig bestoo <3

 


Kommentarer♥
Postat av: Secret fan<3

Jag skulle vilja att hon gjorde en "what's on my iPhone?" Hon har sagt att hon ska göra en men kanske inte hunnit. Iaf jag har väntat på den:) Det skulle vara så snällt om du sa det till henne!!:-)

2013-05-03 @ 19:59:15
Postat av: Emma

Gud vad jag är avis på att du är så bra vän med Smilla! Hon värkar så rolig och snäll <3 Jag vill så gärna att Smilla gör en ny roomtour och en färgglad sminkning!

2013-05-03 @ 20:40:47
Postat av: Anonym

kan du be henne att visa alla sina vs? skulle va jätte schyst

2013-05-03 @ 21:18:21
Postat av: anonym

hon kan väl göra en draw my life video!? de kan ju vi få lära känna Smilla lite beträtte! älskr dina videos<3

2013-05-04 @ 09:52:40
Postat av: Anonym

Hon gjorde en video där hon visade all hennes smink men sen tog hon bort den.. Vet inte varför men det skulle vara jätte snällt ifall hon gjorde en ny

2013-05-04 @ 10:11:43
Postat av: isabel

En ny roomtour
Visar saker i gaderoben :)
Gör vloggar

Gillar alla hennes vidoes så gör bara MYCKET mer videos för jag älskar dom <3<3<3<3<3

2013-05-04 @ 15:35:47



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0