FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Bloggningen sen jag kom hem från cypern har SUGIT.
Det har berot på lathet och upppackining osv. Men nu är jag back on track! 
Vi kan väll börja med att prata om min resa! Den va sjuuuukt nirr! Sol & bad hela resan, pool!
Vi hade ju all inclusive så mat fick man ju äta mkt av... Nutella och croasanter till frukost!
 
Er som också undrar över min youtube vill jag bara meddela att det KOMMER videos där med.
 
 
 
Några av alla tusen bilder ;)

Kommentarer♥
Postat av: Angel-Eye

Smala jävel! Så grymt söt,snygg,fin osv! Perfekt utseende!❤

2013-05-12 @ 23:01:44
Postat av: Tuva

Kan inte du göra en video på beutyprodukter som är ett måste till sommaren!? Typ vad man ska ta med sig när man ska resa runt?

2013-05-14 @ 17:27:34
Postat av: Karolina

Hej Smilla! Jag vill verkligen åka till Cypern i sommar men vet inget bra ställe så jag bara undrar på vilket ställe du var på??? Alltså hotell och stad och så :) Är jätte tacksam för svar!!!

2013-05-15 @ 20:00:08



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0