Victoria Secret i sverige?

Nu kommer ju arlanda ha en victoria secret affär. 
Nej. nej. nej.
Asså det är grejen att åka utomlans och köpa det man vill inte ha det i sverige där alla kan ha det? Det kommer bli som hollister, wow i början sen bryr sig ingen!? Åhhh! Men ändå lite kul men samtidigt jöbbigt!
 
Vad tycker ni om att arlanda ska öppna en Victoria Secret affär?
 


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Bra men endå lite trist, hela grejen är ju att köpa det utomlands:/ ps älskar dig och din blogg puss:)<3

2013-03-05 @ 19:34:19
Postat av: Tilda Andersson

Dåligt tycker jag...
Jag bor i Göteborg och älskar Hollister! Men det finns ingen sån affär här :( Och ingen i min klass har något från hollister eller från Victora Secret. Jag är den ända som har grejer från Hollister. Jag beställer allt mitt från internet. Vilket jag tycker är dåligt med det här är att dom aldrig tar och gör sånna butiker här i Göteborg.
Man vill ju ändå vara den ända som har något från Victoria Secret och så. Och det är många i min klass som brukar åka till Stockholm och så. Men inte jag. Så jag tycker att det är dåligt.

2013-03-05 @ 19:51:54
URL: http://tiildaz.blogspot.se
Postat av: Fanniii

Hahaha, affären kommer ju vara i taxfreen, du måste alltså checka in om du ska komma åt "affären" såå så står skillnad blir det ju inte...

2013-03-05 @ 21:53:30
Postat av: Klara

Asså VS finns ju typ överallt när man reser utomlands nu för tiden & affären kommer att ligga där "inne" på terminal 5! Så för det första så åker man bara från terminal 5 när man åker utomlands & man måste checka in så man måste resa utomlands för att komma in där! Så egentligen är det inte så farligt!

2013-03-05 @ 22:29:46
Postat av: Anonym

Det är super dåligt!!!
Det är ju roligare att vara unik och att bara några har det.
Jag tycker att det skulle ha stannat i USA

2013-03-05 @ 22:29:58
Postat av: Anonym

Om man ska köpa så måste man också resa bort haha så nja inget stort problem ;)

2013-03-05 @ 23:33:49
Postat av: Anonym

Men eftersom det är på flygplatsen så blir det ju ändå bara när man ska resa??? :) ;));)

2013-03-06 @ 06:41:36
Postat av: Helle

Nja... För det första kommer affärer ligga inne i terminal 5 så du måste checka in först. Och för det andra kommer dom bara sälja perfymer, body mists, smink mm. Inga underkläder elr nåt sånt :)

2013-03-06 @ 07:06:13
Postat av: Anonym

Jag tycker det ska bli kul! Man måste ju flyga för att kunna köpa så det kommer
Ändå inte bli uttjatat! Dessutom har man ju inte vs för att det är coolt! Det doftar ju gott och dom har ju fina saker! Dom som bor i USA tkr ju om vs även fast alla shoppar där

2013-03-06 @ 13:20:12
Postat av: Frida

Det kommer bli så jävla mainstream och alla i typ 2:an kommer lägga upp bilder på VS - splashes när dom åker nånstans + att de inte kommer bli lika speciellt när man väl åker till länderna som har VS

2013-03-06 @ 15:24:06
URL: http://fridats.blogg.se
Postat av: bläää

heeeeemskt

2013-03-06 @ 16:24:24
Postat av: anna

har du varit där?

2013-03-06 @ 18:17:43
Postat av: Ellen

Dåligt! Kan du kolla in på min blogg och skriva en kommentar? För att då hade jag gråtit av lycka!

2013-03-07 @ 18:00:36
URL: http://lingonet.bloggplatsen.se
Postat av: Alice Gunnarsson

Hej Smilla!
Jag ska beställa en body splash på nätet, jag undrar vilken du rekommenderar mest? hade vart jätte snällt om du svara frågan i ett inlägg.
Kram Alice

2013-03-09 @ 08:56:16
URL: http://agunnarssonss.blogg.se
Postat av: Alice

jag tycker det är bra - då kan de flesta köpa därifrån, alla har ju inte råd att åka till usa liksom

2013-03-09 @ 12:29:28
URL: http://babyklegg.blogg.se/
Postat av: Joella

bra för man måste ju ändå åka utomlands för att köpa för kommer ju va där efter säkerhetskontrollen så då måste man ju ha flygbiljetter så det blir ju liksom ingen skillnad!<3

2013-03-09 @ 13:29:35
Postat av: Hanna

Alltså jag tkr att det är dåligt för nu kommer det ju inte vara speciellt med VS! Exakt som Hollister! Förut var det så himla speciellt men nu är det typ "aha, Hollister"

2013-03-10 @ 09:26:51
Postat av: Cajsa ♥

man kan ju ändå inte köpa något på arlanda om man inte har någon biljett för att åka utomlands så vad är grejen med att var bitter ? :O

2013-03-17 @ 17:46:13
URL: http://cajsaaamodt.blogg.se
Postat av: Olivia

heeej tänkte bara säga att det kommer typ inte vara så stor affär asså vs affär så. visa säger typ att det är bara produkter så man inte kan köpa kläder. jag vet inte men många säger det. kolla gärna in min blogg http://officialolivia.blogg.se/

2013-03-19 @ 08:43:10
URL: http://officialolivia.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kläderna kommer ju inte finnas? Bara bodysplashes, trosor och typ kanske väskor och smink, dessutom kan man ju redan köpa vs bodysplashes från Farsta? Jag bryr mig iaf inte.. Det är ju fprtfarande mycket meri tex nyc.

2013-04-13 @ 13:26:57



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0