My birthday!

 
Hej allihopa! Min dag har varit perfeeeekt!
Imorse kom min familj in och grattade mig och då fick jag en sminkkurs på makeupstore och sen att man får välja produkter för 500 kr! Så de är chill. Sen på kvällen fick jag mer grejer ( BILDER DÄR NERE) Sen skulle jag hem till Astrid! Men när jag kom in i dörre nstod Jack, Alice,cassie,melinda och iris där och hade gjort tårta och kakor och grattade mig! kan man ha finare vänner!? Sen fick jag presenter av dom! Om ni läser detta TAAAAACK <33
Sen gick jag hem och då hade vi för släkt och vänner!
 
 


På morgonen fick jag då ett kort på makeup stor som innehåller en privat smink kurs och 500 kr!

 
Jäääätte fina örhängen från nått märke jag inte kommer ihåg
 


Ett jätte fint nagellack från essie!



Ett mintgrönt grafitti nagellack



Läppglaaans

 
jätte sött ljus man kan hänga upp <3
 


En Victoria Secret väska <3



Mascaraaa



En mac blending brruuuush <3

 
En nagellacks penna från essie om man målar utanför!
 
 
Pengar till en Marc jacobs väska :D Dom gav mig pengar så jag kan välja ut den! :)


 
 
Och detta var en tidig present som ni har sett förut :)
 
 
ETT ÅTERIGEN STORT TACK TILL ALLA SOM FÖRGYLLDE MIN DAG <3
 

Kommentarer♥
Postat av: puss

hej jag har startat en blogg och vill att den ska bli så bra som din snälla kan du bara kolla på dem plzzz

http://thatslifebitch.blogg.se/

2013-03-23 @ 14:03:05
Postat av: Annika Nasiell

Puss på dig söta unge och tack för att du finns. Love U. Mormor.

2013-03-23 @ 14:59:08
URL: http://magicasblog.blogspot.com



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0