WHAT!?

Idag var jag och cassie i Täby Centrum och åt chillbox och jag köpte jeans. Vi gick in på hollister och det ryktades från flera håll att det är sjuk rea på jeansen. Så jag gick in kollade ett par jeans och dom kostade 169!! Skit billiga snygga bootcut ( Vilket förresten e sjukt inne) Så dom köpte jag. Jag hade inte med mig så mycket pengar utan bara det som var kvar från min månadspeng så ett par jeans blev det!


Kommentarer♥
Postat av: Casssieeeee

HAHHAH Tack för idag :) Buuuddiiieee ooojj vad mycke buddiiiiee det var i denna! HAHAHHAHA :) <3333

2013-02-09 @ 23:23:50
Postat av: lisa

har du köpt alt ditt smink själv med dina egna pengar eller har du fått av dina kompisar...?

2013-02-12 @ 17:06:40
URL: http://iman.bloggplatsen.se



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0