Happy valentinesday!

Glad alla hjärtans dag! Hoppas att ni inte är lika forever alone som jag.. att ni kanske har en pojkvän/flickvän att gosa med, för det har nämligen inte jag. Dock ska jag träffa iris idag så det blir jätte mysigt! Hon blir min Valentin! Förresten, på elevensval har jag DIY (do it yourself) vilket betyder att vi får göra om våra gamla tröjor, shorts, smycken osv! Det är skitkul! Idag skulle alla i gruppen ta med 5 nagellack så ska vi göra coola nageldesigner!


Btw lockat håret!


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

När kommer vieon upp som du skrev att du gjorde? :) <3

2013-02-14 @ 21:31:26
Postat av: hej

hej!
kan du göra en sminkvideo när du vissar hur du sminkar dig till skolan snälla snälla!!!<333

2013-02-15 @ 14:05:47
Postat av: Lollo

Hej! Jag har auto camera men när jag tar en bild så kan jag inte hitta den. Snälla hjälp mig!!! Jag älskar din blogg.

2013-02-15 @ 14:46:21
Postat av: Elin

Vart köper du ditt benefit smink?? Tacksam för svar

2013-02-15 @ 22:29:45



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0