Hello

Hej allesammans! 
 
I fredags var det suprise party för cassie! Det var super kul och mysigt! Hon fick även mina presenter jag gav henne ( Nagellack från chinaglaze, bodylotion, D&G parfym, Thomas sabo halsbandskedja och ett hår serum) Efter det sov jag över hos astrid med iris! Klockan 11 gick vi till donken och åt haha sen hade vi bara kul och sov över. På morgonen åt vi scones med nutella och meloner osv, sjukt gott! Sen träffade jag cassie och anton och vi gick till donken igen, fettos, vi satt där aslänge men sen behövde Cassie gå. Så jag och anton satt kvar ett tag. Sen fick vi en gratis glass på pressbyron, skit chill. Sen gick jag hem och åt middag och efter det träffade jag Gurra och Elias och efter ett tag kom Charlotta och Julia och då gick vi hem till Chatlotta där Andrea väntade på oss. Sen va jag där och chillade till 10 och gick sen hem ;)


 


 

Kommentarer♥



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0