Glad påsk!

Hej allihopa! 
Efter 1000 försök att få igång vårat internet funkar det äntligen! Inte världens snabbaste, men bättre än inget ;) Idag är det påsk! Wihoo! vi gick efter en karta och letade efter ägg! När vi väll hittade äggen fick vi maaaassa godis och varsin present,jag fick en Mac borste (Visar i ett annat inlägg) och charlie fick nån leksak. Jag har också spelat in en påsk video som förhoppningsvis kommer upp idag om internet funkar.. Hoppas!
 
Glad påsk!
 

Kommentarer♥
Postat av: Lina

Hej smilla! Skulle jag kunna få din mejl-adress? Har gjort en header som du möjligtvis skulle vilja byta till, såklart helt gratis och du behöver verkligen inte byta till den om du inte gillar den! Kram

Svar: Kan du möjligtvis kika mig den så kan jag kolla? :) <3 Heter smillz på kik
smillanorryds.blogg.se

2013-03-30 @ 15:00:17
URL: http://nattstad.se/bl%C3%A5acitroner
Postat av: isabell

hej smilla! Jag älskar din youtube kanal och din blog :D. Skulle du kunna göra ett inlägg/video när du visar dina saker från victoria's secret? Det skulle va kul att se vilka body mists som du har. Tacksam för svar :) DU ÄR BÄST GLÖM ALDRIG DET! Kram♥

2013-03-31 @ 13:06:42
Postat av: iman

smilla vad heter din facebook och kik? du är en fett bra bloggare och på insta heter du vell zmillsson aja tror det :-)

2013-03-31 @ 20:44:01
URL: http://iimaaaans.blogg.se
Postat av: Anonym

du svarar ju inte på kommentarerna!!!!!!!

2013-04-06 @ 19:39:23



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0