Min helg!

På lördagen firade jag ju mamma lite på dagen, as you know. vid 4 tiden kom Cassie! Vi hade jätte mysigt och åt middag och käka goooodiiiis! Godis vägde ca 2 kg och kosta 110 kr... Men hype blev vi! Sen tvingade Cassie mig att kolla på melodifestivalen. Sorry ni som gillar anton ewald men han e såå dåig! Han är som en dålig version av eric saade, och eric saade är svårt att vara dåligare. Menmen som tur vann nån som kunde träffa en ton, Robin. Ta inte illa upp bara min åsikt. Sen hypa vi tills vi somna!
 
Dagen därpå träffade vi Iris! Vi gick runt på stan och hade kul! Jag och Iris lekte runt på mac i typ 60 min medans cassie hade lite trök, haha. Sen gick jga hem och pluggade för vi hade ett So prov tills idag. btw gick det jätte brraaa, det kändes bra iaf sen får vi se vad jag får för betyg! 
 

Kommentarer♥



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0