How to - stay fresh!

Jag vet att jag tycker om att vara fräsch igenom dagen! Det jag menar är att lukta gott, bra andedräkt få bort bakterier osv! I min väska brukar jag vilja ha:

Minttabletter/ tuggummi
Handsprit
Bodymist
Läppglans som luktar gott!

Det är lite tips för att fräscha till sig!


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Hej tittar du på Pretty Little Liars? =)

2013-03-12 @ 13:00:19
Postat av: Meg

Vilka är dina favorit Victoria secret body mists (stv?) för jag ska resa så då tänkte jag köpa på Arlanda! Juste vet du då om det har öppnat en?? Ganska bra att veta;)

2013-03-12 @ 18:40:49
Postat av: Meg

Vilka är dina favorit Victoria secret body mists (stv?) för jag ska resa så då tänkte jag köpa på Arlanda! Juste vet du då om det har öppnat en?? Ganska bra att veta;)

2013-03-12 @ 18:41:29
Postat av: Vilma ♥

Var köper du dina Victoria`s Secret parfymer och allt? Din saker därifrån, var har du köpt dom.
Vilket lag spelar du fotboll i?
Skulle vara jätte tacksam för svar!
Din blogg är grym!
kram!

2013-03-19 @ 16:42:07
URL: http://nattstad.se/elisavilma
Postat av: minka

vilken/vilka av VS parfymerna är godast?? :)

2013-03-20 @ 16:21:02
URL: http://emzziiss.blogg.se



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0